Zagreb, travanj 2019 – Budući da u 2019. godini puni 60 godina, Ewopharma se odlučila za novi izgled. Promjene odražavaju pažljiv i suvremeni razvoj.
Novi korporativni dizajn u skladu je s rastućom ulogom Ewopharme kao pouzdanog partnera u okviru medicinskog marketinga i upravljanja brendovima bezreceptnih proizvoda na području Srednje i Istočne Europe te Švicarske - od pristupa tržištu do cjelokupne komercijalizacije. Naše znanje, fleksibilne strukture i pristup klijentima temelji su za dugoročnu suradnju na korist svima. Aktivnosti kojima se bavimo osiguravaju dostupnost lijekova naših poslovnih partnera bolesnicima i bezreceptnih proizvoda većem broju korisnika.
Usmjerenost Ewopharme od početka je bilo uspostavljanje mostova prema farmaceutskim tržištima Srednje i Istočne Europe. U periodu od 1959. godine dogodile su se mnoge promjene na ovim područjima– kako ekonomski, tako i politički – tijekom kojega je Ewopharma stekla dubinsko razumijevanje tih tržišta i ugledan položaj na njima.
Naš novi logotip
Zašto se kapljice oblikuju u kuglu? Zašto su planeti okrugli? Odgovor je u težnji prirode prema savršenom obliku kao što je krug. Ewopharma također teži savršenstvu. Stoga je „ewopharma“ smještena u središte kruga, koji je bio ključni dio našeg dugogodišnjeg logotipa. Na taj način, dio svog nasljeđa nosimo i na putu u budućnost.
Krug je također simbol vremena i promjene. Novi logotip s dopunom “od 1959. godine” odražava dugu tradiciju Ewopharme, uspješnu prisutnost na tržištu i stručnost.
Švicarskim križem Ewopharma želi istaknuti švicarsku tradiciju. Poput Švicarske, spajamo stabilnost koju pruža naša duga povijest, i fleksibilnost koju osiguravaju moderan, agilan pristup i učinkovitosti u donošenju odluka.
Boja petrol iznimno je elegantna i duboka. Potiče na razmišljanje, a istovremeno izgleda ljubazno, prirodno, ne umjetno i sigurno.
Naše nove internetske stranice
Naša nova internetska stranica odražava misiju Ewopharme kao inovativnog partnera za lijekove i bezreceptne proizvode u Srednjoj i Istočnoj Europi i Švicarskoj. Cilj nam je bio stvoriti vrijedan izvor informacija za naše poslovne partnere i korisnike.